آموزش نگهداری و نظافت جامایع کروم سپیدار

داشتن جامایع کروم (جامایع طرح استیل) و شیرآلات کروم تمیز و براق،آرزوی هر مصرف کننده ای،مخصوصآ خانمهای خانه دار و با سلیقه ایرانی است.اما گاهی اوقات به دلیل عدم نگهداری صحیح از قطعات کروم مخصوصآ جامایع کروم و کثیف شدن آن،چهره محصول زشت و غیر قابل تحمل می شود.لذا توصیه می شود برای داشتن جامایع کروم و شیرآلات تمیز و براق از آنها به خوبی نگهداری شود.

*سعی کنید از یک دستمال نرم و جاذب رطوبت (رطوبت را به خوبی جذب کند.مانند:پارچه پنبه ای) برای خشک کردن قطعات کروم استفاده کنیدو هر بار که قطرات آب بر روی جامایع کروم و یا شیرآلات ریخته شد، قبل از اینکه قطرات آب بخار شوند و از خود املاح را، که باعث لکه می شوند،باقی بگذارند،آنها را خشک نمایید.و یا در پایان روز،دستمال را کمی مرطوب کرده و روی قطعات کروم بکشید تا لکه های روی آنها پاک شوند و با یک دستمال خشک ،قطعه مورد نظر را خشک نمایید. در این صورت شما همیشه جامایع کروم و شیرآلات تمیز و براق خواهید داشت .

برای تمیز کردن لکه های قدیمی:

*یک محلول رقیق از سرکه سفید و آب تهیه کنید و با یک اسفنج نرم که به محلول تهیه شده آغشته شده است،چند بار بر روی قطعه کروم موردنظر بکشید و سپس آن را آبکشی کرده و با دستمال، خشک نمایید.

اکیدآ توصیه میشود از جرم گیرها و اسیدهایی که برای تمیز کاری سرامیک و چینی سرویسهای بهداشتی استفاده می شود، برای تمیز کاری قطعات کروم استفاده نشود.